Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları

edebiyat, kitap, tarih, sanat, şiir, genel kültür, felsefe, roman, öykü, hikâye, derleme, eleştiri, özel dizi, sergi kitapları, katalog, meridyen, çizgi roman, delta, cogito, doğan kardeş, kâzım taşkent, klasik yapıtlar, çocuk, kitap-lık, sanat dünyamız,atatürk,okul öncesi


      AÇIKLAMA       YORUMLAR

Marka Bilmecesi

Marka Bilmecesi, iş geliştirme, pazarlama ve yenilik yaratma konularındaki geleneksel, yorgun yaklaşımlara güçlü bir panzehir oluşturuyor. Ana tema olarak örgütlerin başarısında markaların artan rolünü işleyen bu çalışma, çoğu zaman bir köşede saklı kalmış veya unutulmuş daha derin başarı dürtülerini ortaya çıkararak, markayı bir işletme varlığına dönüştürebilecek bir yaklaşımı ortaya koyuyor. Markaları parçalarına ayırarak yeniden kurgulama doğrultusunda, başarısı kanıtlanmış bir yöntem öneren yazarlar, markayı iş yaşamının merkezine yerleştiren alternatif, ama son derece heyecan verici ve etkili bir yaklaşım geliştiriyorlar. Bu yaklaşımın odak noktasında “Marka Rüyası Modeli” yer alıyor.

Nike, Virgin, Google, Marks&Spencer gibi dünya çapındaki markaların serüvenlerinden örneklerle izah edilen “Marka Rüyası Modeli”, küçük, büyük tüm işletmelerin yenilenme ve piyasadaki yerlerini yeniden belirleme ihtiyaçlarına cevap oluşturabilecek bir çözüm oluşturuyor.

Çevirmen : Aslı Özer
Orijinal Adı : Brand Enigma
Yılı : 2010
ISBN : 9789944888622
Genişlik : 15,5
Yükseklik : 23
Sayfa Sayısı : 219


"David Harvey" Kitapları    Bu yazarın tüm kitapları için tıklayınız.