Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları

edebiyat, kitap, tarih, sanat, şiir, genel kültür, felsefe, roman, öykü, hikâye, derleme, eleştiri, özel dizi, sergi kitapları, katalog, meridyen, çizgi roman, delta, cogito, doğan kardeş, kâzım taşkent, klasik yapıtlar, çocuk, kitap-lık, sanat dünyamız,atatürk,okul öncesi


      AÇIKLAMA       YORUMLAR

P & Gnin 165 Yıllık Serüveni

Procter & Gamble dünyanın en büyük ve en nüfuzlu şirketlerinden biridir. Milyar dolarlık pek çok marka yaratmış ve milyonlarca insanın yaşamını biçimlendirmiştir. Ariel, Pampers, Pringles gibi markalar modern tüketim kültürünün vazgeçilmez birer parçası olmuştur.

Bu kitap P&G’nin 165 yıllık bu büyüleyici serüvenini anlatıyor: 1837 yılında sabun ve mum imalatçısı iki adamın kurduğu küçük bir şirketten, bugün 80 ülkede faaliyet gösteren, 100 bin kişi istihdam eden, 40 milyar dolarlık küresel bir marka yaratma gücüne giden yol nasıl kat edildi?

Markaları yaratmak, onları sürdürmek, inovasyon yapmak, kategorileri çoğaltmak, yeni pazarlarda tutunma yolları bulmak ve küreselleşmek. Yazarlar, bu kitapta P&G’nin gelişim tarihini ve yıllar içinde oluşturduğu marka prensiplerini açık ve net bir şekilde gözler önüne seriyor. Okuması hem faydalı, bir o kadar da heyecanlı bir serüven.

Çevirmen : Sedat Büyükarslan
Orijinal Adı : Rising Tide: Lessons from 165 Years of Brand Building at Procter & Gamble
Yılı : 2009
ISBN : 9789944886246
Genişlik : 15,5
Yükseklik : 23
Sayfa Sayısı : 632


"Davis Dyer" Kitapları    Bu yazarın tüm kitapları için tıklayınız.