Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları

edebiyat, kitap, tarih, sanat, şiir, genel kültür, felsefe, roman, öykü, hikâye, derleme, eleştiri, özel dizi, sergi kitapları, katalog, meridyen, çizgi roman, delta, cogito, doğan kardeş, kâzım taşkent, klasik yapıtlar, çocuk, kitap-lık, sanat dünyamız,atatürk,okul öncesi


      AÇIKLAMA       YORUMLAR

Pazar Payı Değil, Kâr Amaçlı Yönetim

Günümüzde iş âleminin en önem verdiği ölçüt olarak pazar payı, diğer bütün ölçütleri geride bırakmıştır. Oysa şirketlerin en önemli araçlarından biri kâr etmektir. Bu kitap, iş âlemine bu basit ve temel gerçeği tekrar hatırlatmaktadır.

Çevirmen : Barış Taşyakan
Orijinal Adı : Manage for Profit, not for Market Share
Yılı : 2009
ISBN : 9789944886970
Genişlik : 15,5
Yükseklik : 23
Sayfa Sayısı : 230


"Frank F. Bilstein" Kitapları    Bu yazarın tüm kitapları için tıklayınız.