Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları

edebiyat, kitap, tarih, sanat, şiir, genel kültür, felsefe, roman, öykü, hikâye, derleme, eleştiri, özel dizi, sergi kitapları, katalog, meridyen, çizgi roman, delta, cogito, doğan kardeş, kâzım taşkent, klasik yapıtlar, çocuk, kitap-lık, sanat dünyamız,atatürk,okul öncesi


      AÇIKLAMA       YORUMLAR

Omo, Cif, Rinso, Elidor, Dove, Sana, Lipton, Algida, Knorr, Birds Eye, Ben & Jerry’s, Comfort, Sunsilk, Axe, Pond’s, Domestos ve Signal gibi sayısız markayı bünyesinde barındıran Unilever dünyanın en büyük gıda, kişisel bakım ve temizlik mamulleri üreticilerindendir ve 100’den fazla ülkede faaliyet gösteren, dünyanın her yerine yayılmış yapısı ve organizasyon şemasıyla hiç kuşkusuz global şirket tanımının en kusursuz örneklerinden biridir. Dolayısıyla Unilever’in tarihini yazmak, bir şirketin tarihini yazmaktan fazla bir şeydir: Tüm yerkürede insanların gündelik hayatı içine şu veya bu biçimde sızmış, dünyadaki her iki evden birinde mutlaka bir ürünü bulunan, tüketim ekonomisi modelini tüm gezegene yaymış bir markanın özellikle 20. yüzyılın ikinci yarısının tarihiyle iç içe geçmiş öyküsüdür söz konusu olan.
İngilizcesi Oxford University Press tarafından yayımlanan Unilever’i Yenilemek. Dönüşüm ve Gelenek adlı bu kitapta, dünyanın önemli şirket tarihçilerinden Geoffrey Jones, İngiltere ve Hollanda’da faaliyete başlayıp dünya çapında bir üretici firma haline gelen Unilever’in son elli yıllık gelişmesine ve yenilenme çabalarına odaklanıyor. Şirket stratejilerinin oluşturulmasına ve zaman içinde değişmesine ayrı bir yer veren bu çalışmada, karar alma, pazarlama, marka yönetimi, yeni buluşlar, araştırma ve geliştirme bölümleri, şirket kültürü ile gelenekleri ve insan kaynakları yönetimi gibi konularda pek çok çarpıcı örnek okuyucuyla paylaşılıyor.

 

Çevirmen : Ümit Şensoy
Orijinal Adı : Renewing Unilever
Yılı : 2010
ISBN : 9789944887922
Genişlik : 15,5
Yükseklik : 23
Sayfa Sayısı : 642


"Geoffrey Jones" Kitapları    Bu yazarın tüm kitapları için tıklayınız.